50 %
خیلییییی محدود روی همه افزونه و قالب ها شروع شد!
کد تخفیف websanaat

روند 100% انجام طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان با توجه به وجود شرکت های نرم افزاری پیشرو و توانمند در این شهر، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. استان اصفهان یکی از قطب های مهم اقتصادی و گردشگری کشور می باشد و بدین ترتیب از لحاظ کسب و کار بسیار پویا می باشد.

روند 100% انجام طراحی سایت در اصفهان

کیفیت بالای طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان با توجه به وجود شرکت های نرم افزاری پیشرو و توانمند در این شهر، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. استان اصفهان یکی از قطب های مهم اقتصادی و گردشگری کشور می باشد و بدین ترتیب از لحاظ کسب و کار بسیار پویا می باشد. وجود جاذبه های توریستی، شرکت ها و شهرک های صنعتی، جمعیت بالای استان و غیره باعث شده تا مشاغل گوناگون کسب و کار خود را از طریق طراحی سایت به دنیای پیرامون انتشار دهند.

نیاز به طراحی وبسایت جهت انتشار کسب و کار

ما در این مقاله آموزشی قصد داریم شما را با روش های مختلف طراحی سایت در اصفهان و روند آن آشنا سازیم.

وب سایت های ایستا و پویا

به طور کلی وب سایت ها به دو دسته ایستا و پویا تقسیم و دسته بندی می شوند. وب سایت های ایستا آن دسته از سایت ها می باشند که فقط یکبار طراحی می شوند و مدت زیادی بدون تغییر باقی می مانند. انجام تغییرات در وب سایت های ایستا بسیار زمانگیر و طاقت فرسا می باشد، به طوریکه انجام تغییرات فقط توسط برنامه نویس و طراح سایت امکان پذیر می باشد.

اما دسته دوم وب سایت های پویا می باشند که به صورت مداوم در حال تغییر و تحول هستند. این وب سایت ها به طور پیوسته با کاربران در تعامل هستند و در این میان دیتای زیادی رد و بدل می شود. وب سایت های پویا مشکلات وب سایت های ایستا را ندارند و به سادگی محتویات آنها تغییر می پذیرند. در حال حاضر تمامی سفارش دهندگان طراحی سایت در اصفهان با توجه به مزایای وب سایت های پویا، این دسته را جهت انتشار کسب و کار خود انتخاب می نمایند.

روش های طراحی سایت به صورت ایستا و پویا

جهت طراحی وب سایت های ایستا یا سمت کاربر فقط به سه زبان html، css و javascript نیاز می باشد. اما در سمت مقابل جهت طراحی وب سایت های پویا یا سمت سرور علاوه بر زبان های html، css و javascript به زبان های برنامه نویسی از قبیل php، python، c#، java و غیره نیاز می باشد.

استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف جهت طراحی و پیاده سازی وب سایت های پویا با اینکه انعطاف پذیری بالایی دارند، ولی دارای معایبی نیز می باشند. از مهمترین معایب استفاده از زبان های برنامه نویسی می توان به هزینه بالای سفارش طراحی سایت با این گونه زبان ها اشاره نمود. همچنین مدت زمان تحویل پروژه بسیار زمانبر می باشد. در حال حاضر اکثر پروژه های طراحی سایت در اصفهان با توجه به دشواری هایی که نام برده شد، از طریق سیستم های مدیریت محتوا (cms) صورت می پذیرند. در ادامه با این روش مدرن طراحی وب سایت های پویا آشنا خواهیم شد.

وب سایت های ایستا و پویا

مزایای طراحی سایت با سیستم های مدیریت محتوا

سیستم های مدیریت محتوا (cms)، برنامه هایی جذاب می باشند که اجازه طراحی و پیاده سازی وب سایت ها را از صفر تا صد به کاربر می دهد. طراحی وب سایت با cmsها بسیار ساده می باشد و پیچیدگی های طاقت فرسای زبان های برنامه نویسی را ندارد. هزینه طراحی وب سایت با cmsها به مراتب کمتر از زبان های برنامه نویسی می باشد. با اینکه هزینه طراحی توسط سیستم های مدیریت محتوا بسیار پایین می باشد ولی به طور قطع می توان اذعان داشت که کیفیت cmsها فراتر از حد تصور بوده و رقیبی جدی برای زبان های برنامه نویسی محسوب می شوند.

از مزایای دیگر سیستم های مدیریت محتوا می توان به پایین بودن زمان طراحی وب سایت نسبت به زبان های برنامه نویسی اشاره نمود. همین مزایای بزرگ cmsها باعث شده سفارش طراحی وب سایت از طریق آنها در سراسر دنیا افزایش یابد. به طوریکه در حال حاضر بخش اعظمی از وب سایت های موجود با cmsها طراحی شده اند.

طراحی سایت در اصفهان با وردپرس

سیستم های مدیریت محتوای بسیار زیادی وجود دارند از جمله وردپرس، دروپال، جوملا و غیره که در میان آنها وردپرس به عنوان محبوبترین و پر استفاده ترین محسوب می شود. از میان cmsها جهت طراحی سایت در اصفهان نیز وردپرس رتبه اول را در اختیار دارد و وب سایت های بسیاری توسط این cms طراحی و پیاده سازی شده است. در حال حاضر کسب و کار خرد در کل کشور با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه هستند و تامین هزینه های طراحی وبسایت برای آنها مشکل می باشد. با توجه به پایین بودن قیمت طراحی سایت در اصفهان توسط وردپرس هر کسب و کار می تواند از یک وبسایت حرفه ای برخوردار شود. وردپرس این قابلیت را دارد که پس از طراحی برای هر سایت یک یا چند ادمین تعیین کند به طوریکه این ادمین ها بدون نیاز به دانش برنامه نویسی توانایی ایجاد تغییرات در سایت را به دست آورند.

طراحی وبسایت با وردپرس

وردپرس دارای قالبها و پلاگین های آماده و پر کاربردی می باشد که با استفاده از زبان برنامه نویسی قدرتمند php ساخته شده اند. جهت پویا سازی وب سایت ها نیز وردپرس از پایگاه داده های mysql استفاده می نماید. این cms محبوب و مشهور امکانات فوق العاده ای را در اختیار طراحان قرار می دهد. با استفاده از امکانات وردپرس خیلی راحت می توان به طراحی سایت شرکتی ، فروشگاهی، خبری و غیره به صورت اختصاصی پرداخت. در یک طراحی وبسایت استاندارد حتما بایستی زیبایی بصری را در نظر گرفت و مواردی همچون طراحی لوگو و غیره را رعایت کرد.

میزبان و دامنه

هر وب سایت جهت قرار گرفتن بر روی بستر وب نیاز به یک فضا دارد تا دیتای خود را در آنجا نگهداری نماید. این فضا به وسیله میزبان (host) تامین می شود و هر وب سایت پس از طراحی بایستی بر روی یک میزبان ذخیره و منتشر گردد. همچنین هر وب سایت جهت دسترسی به یک آدرس اینترنتی نیاز دارد و این آدرس از طریق ثبت دامنه (domain) تامین می گردد. هر دامنه دارای پسوند خاص خود می باشد که هر پسوند از جمله .com ، .net ، .org ، .ir و غیره معانی خاصی دارند. با توجه به نوع وب سایت می توان پسوند دامنه را انتخاب نمود. مثلا وب سایت های تجاری از .com یا همان commercial استفاده می نمایند.

تکمیل عملیات طراحی سایت در اصفهان با انجام عملیات سئو

پس از طراحی سایت در اصفهان مشاهده آن در نتایج صفحات بالایی گوگل، بدون شک مهمترین دغدغه سفارش دهندگان جهت تحول کسب و کار خود می باشد. هر وبسایت یک رتبه نزد گوگل دارد که با افزایش آن، وب سایت مورد نظر می تواند در صفحات بالایی جستجوی نتایج گوگل پدیدار شود. رعایت و انجام قوانین گوگل یا همان سئو، از قبیل محتوای یونیک، کلمات کلیدی مناسب، وجود لینک های داخلی و خارجی و غیره می تواند به افزایش رتبه وب سایت در گوگل کمک کند. در وردپرس افزونه های قدرتمندی جهت انجام عملیات سئو از جمله yoast seo، rankmath، all-in-one seo pack و seo press وجود دارد.

انجام عملیات سئو

حالا نوبت شماست تا نظر خود را راجع به این مقاله برایمان بنویسید

طراحی سایت در اصفهان 2023

طراحی سایت در اصفهان 2023

بک لینک چیست ؟

بک لینک چیست ؟

گام اول برای خلق یک کسب و کار

روند 100% انجام طراحی سایت در اصفهان

روند 100% انجام طراحی سایت در اصفهان

گام اول برای خلق یک کسب و کار

هویت بصری

گام اول برای خلق یک کسب و کار

طراحی سایت شرکتی

اینستاگرام وب صنعت

پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید

تلگرام وب صنعت

کانال ما را در تلگرام دنبال کنید

تماس با ما

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب صنعت | طراحی سایت ، اموزش طراحی سایت